Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazija

Paieška

Vertėjas

Lithuanian English French German Italian Russian Spanish
Designed by:

Informacinės technologijos

VGTU nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ 2018–2019 m. m. žiemos sesija

DSC 2021Vilniaus Gedimino technikos universiteto „Ateities inžinerijos“ ugdymo(si) platformos komanda, plėsdama savo veiklą, 2018 m. birželio mėnesį pasiūlė naujas neakivaizdines NVŠ programas Lietuvos mokyklų vyresniųjų klasių mokiniams, norintiems praktiškai susipažinti su šiuolaikinės inžinerijos, technologijų bei inovacijų vadybos principais ir įgauti pradinių praktinių įgūdžių šiose srityse: audiovizualinių (AV) medijų taikymo kuriant ir diegiant inovacijas, bepiločių orlaivių technologijos, biomedicinos inžinerijos, dizaino technologijos ir inovacijos, išmaniojo šiltnamio, liejimo technologijos detalių gamyboje, naujo pramonės gaminio kūrimo, šiuolaikinio automobilio, šiuolaikinių statybinės konstrukcijos ir saugos sistemų, žaliosios energetikos.
Programų dalyviams 2018–2019 m. buvo organizuotos trys sesijos, kurių bendra trukmė – 12 dienų po 8 val., tarp sesijų bendravimas nuotoliniu būdu vyko 48 val. Mūsų gimnazijos mokiniai pateko į tris programas: „Audiovizualinių (AV) medijų taikymas kuriant ir diegiant inovacijas“, „Dizaino technologijos ir inovacijos“ ir „Bepiločių orlaivių technologijos“. Viktoras Zinevičius (IV hs kl.), Ugnė Petrauskaitė (III hs kl.), Deimilė Janonytė (I Ifg kl.), Kotryna Mikalauskaitė (IV hs kl.) dalyvavo programoje „Audiovizualinių (AV) medijų taikymas kuriant ir diegiant inovacijas“, jos metu nagrinėjo foto, vaizdo ir garso medijų bei jų technologijų pagrindus. Gabrielė Girdvainytė (III ft kl.) Šarūnas Kavaliauskas (I fg kl.), Emilis Simanonis (I hs kl.), Monika Kudrevičiūtė (III hs kl.) dalyvavo NVŠ programoje „Dizaino technologijos ir inovacijos“, joje buvo supažindinama su dizaino teorija, teikiami naudingi praktiniai patarimai ir įgūdžiai, reikalingi kuriant bet kokį naują daiktą, bei supažindinima su technologijomis. Šioms gimnazijos komandoms vadovavo mokytoja Ingrida Kupčiūnienė.

Tomas Gofmanas (IIfg kl.) prisijungė prie Elektrėnų „Versmės“ gimnazijos komandos ir dalyvavo programoje „Bepiločių orlaivių technologijos“, nagrinėjo aerodinamikos, orlaivių sandaros ir inžinerinių sistemų pagrindus, konstravo ir bandė bepiločių lėktuvų modelius.

Vasario 25 d. Vilniaus Gedimino technikos universitete vyko nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ (AI) 2018–2019 m. m. žiemos sesijos baigiamasis renginys. Renginio metu buvo paviešinti projekto rezultatai ir pristatyta bei įvertinta 50 neakivaizdinių programų komandinių projektinių darbų bei mokinių atlikti nuotoliniai projektiniai darbai. Mūsų gimnazistai dalyvavo šiame renginyje, pristatė sukurtus darbus ir dalyvavo konkurse. Tautvydas Mikutls (III ft kl.) pristatė projekto „Robotas VORAS“ idėją, jo darbo vadovas - fizikos mokytojas Rokas Jackevičius, o Augustė Taparauskaitė (Ihs kl.) – projekto „Gimnazijos laikrodis“ idėją (vadovė dailės mokytoja Andromeda Ostašenkovienė).
Visų darbų konkurse „Audiovizualinių (AV) medijų“ kategorijoje gerus rezultatus pavyko pasiekti ir mūsų gimnazijos mokiniams Ugnei Petrauskaitei, Viktorui Zinevičiui, Deimilei Janonytei, Kotrynai Mikalauskaite. Jų pristatyta vizualizacija neakivaizdinės NVŠ programos „Audiovizualinių (AV) medijų taikymas kuriant ir diegiant inovacijas“ konkurse laimėjo III vietą. Sveikiname ir linkime sėkmės!

 

„Ateities inžinerija“ projekto gimnazijoje koordinatorė Ingrida Kupčiūnienė

 

 

20190225_095637 1 20190225_095832 20190225_124650 1

Sveikiname

Kauno technologijos universitete (KTU) vasario 2 d., šeštadienį, vyko Tarptautinis informatikos ir informatinio mąstymo konkurso „Bebras" II-asis2 etapas, kuriame nugalėtojų diplomais ir pagyrimo raštais buvo apdovanoti geriausiai pasirodę jaunieji informatikai iš Kauno miesto, rajono ir regiono mokyklų bei gimnazijų.
Konkursas vyskta dviem etapais. Pirmojo etapo, vykusio 2018 m. lapkričio 5–16 dienomis, dalyvių skaičius Lietuvoje siekė net 44 tūkst., o visame pasaulyje – daugiau nei 2 milijonai dalyvių iš daugiau nei 60 šalių. Konkurse dalyvavo visų amžiaus grupių moksleiviai.
„Bebras" yra tarptautinė iniciatyva, kurios tikslas – skatinti informatiką (taip pat kompiuterių mokslų studijas ar kompiuteriją) ir informatinį mąstymą ne tik tarp įvairaus amžiaus mokytojų ir mokinių, bet ir plačiajai visuomenei.Konkurso antrasis etapas vyksta 7 aukštosiose Lietuvos mokyklose, tarp kurių yra ir KTU Informatikos fakultetas (IF). Į fakultetą buvo kviečiami 140 dalyvių iš Kauno miesto ir rajono mokyklų.

Geriausiai antrajame etape KTU Informatikos fakultete uždavinius sprendusiems mokiniams buvo įteikti pagyrimo raštai, fakulteto suvenyrai ir renginio rėmėjų „OHO" kryžiažodžių trijų mėnesių pasirinkto žurnalo prenumerata.

 Pagyrimo raštas kategorijoje "Jauniai" (10 klasė) atiteko  Augustei Matuliukštytei iš II fg klasės. Sveikiname.

Daugiau informacijos http://bebras.lt/

 Informacinių technologijų mokytoja Ingrida Kupčiūnienė

Sveikiname

Sveikiname gimnazistus, kurie Lietuvos mokinių informatikos olimpiados rajono etape parodė gerus rezultatus ir pateko į Šalies etapo atrankinę dalį.

Deividas Sabaliauskas (Ifg kl.) - I vieta,

Augustina Šareikaitė (IVft-bm kl.) - III vieta,

Augustas Šadurskas (IVft-bm kl.) - IV vieta,

Eimantas Ivoška (IVft-bm kl.) -V vieta.

IT mokytojos 

„Ateities inžinerijos“ kūrybinės dirbtuvės gimnazijoje

Lapkričio 22 dieną gimnazijoje svečiavosi 6 dėstytojai iš Vilniaus Gedimino technikos universiteto, kurie nuo 12 iki 16 valandos vedė projekto „Ateities inžinerijos“ teminius užsiėmimus mūsų, Elektrėnų „Versmės“ (10 mokinių) ir Kruonio gimnazijų (8 mokiniai) mokiniams. Mūsų 17 gimnazistų, nors gimnazijoje vyko mokytojų streikas, pakankamai aktyviai dalyvavo veiklose, o tai rodo, kad jie laisvai rinkosi temas ir mokėsi. Modulio „Naujo pramonės gaminio kūrimas“ dėstytojai D. Makutienienei teko dirbti ir su naujokais, ir su pažengusiais mokiniais naudojantis programa AutoCAD. Šio modulio veiklą gimnazijoje padėjo vykdyti dailės mokytoja Andromeda Ostašenkovienė. Didžiausio mūsų gimnazistų susidomėjimo sulaukė modulis „Bitkoinai: virtualiųjų valiutų technologijos“. Ši sritis sujungia logikos matematiką, ekonomiką, informatiką. Virtualių valiutų egzistavimo paslaptis dėstė dėstytojas Eugenijus Paliokas ir Rytis Bieliauskas, o šalia buvo matematikos mokytoja Sandra Kavaliauskienė. Modulio „Android programėlių kūrimas“ teorinėje dalyje mokiniai suvokė spalvų, raidžių prasmę programų pavadi“uose, išbandė progravimo aplinkos Android Studio paleidimą. Modulio „Vaizdo klipo kūrimas“ dėstytojas Artūras Kavaliauskas pasidalino savo žiniomis.
Labai įdomus ir praktiškas buvo modulis „Roboto prototipo kūrimas“,kurio vadovas Gintaras Jonaitis. Dalyviai išbandė Arduino platformos komponentus bei roboto prototipą. Šios temos veiklą gimnazijoje kuruoja fizikos mokytojas Rokas Jackevičius. 
Kūrybinės dirbtuvės baigėsi, toliau laukia projektinių darbų rengimas. Vasaris ne už kalnų, kai reikės pristatyti savo ateities inžinerijos projektinius darbus.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 15

„Ateities inžinerija" projekto gimnazijoje koordinatorė Ingrida Kupčiūnienė

Gimnazijoje iniciatyvos „Programavimo savaitė“ svečias

Spalio 16 dieną informatikos akademijos narių iniciatyva gimnazijoje svečiavosi 21 metų studentas Lukas Kaminskis. Jis dar mokykloje sukūrė mobiliąją programėlę, o šiandien valdo sėkmingą organizaciją „Turing School“ ir mokinius bando sudominti informacinėmis technologijomis. Lukas karjeros planavimo (IT srityje) paskaitoje „Kai gamer'iai taps turtingiausi pasaulio sportininkai“ papasakojo ne tik savo sėkmės istoriją ir kokių gebėjimų reikia IT srityje, bet ir mokinius motyvavo siekti inžinerijos ir matematikos žinių, linkėjo mokytis iš geriausiųjų. Ar gamer'iai taps turtingiausiais pasaulio sportininkais? Svečias intriguojančiai pasakojo apie naują varžybų formatą, kai į turnyrą kviečiami geriausi virtualios erdvės krepšininkai, lenktynininkai iš viso pasaulio, žaidžiantys skirtingus žaidimus skirtingose žaidimų platformose. Tiesa, studentas Lukas akcentavo, kad dalyviai turės pademonstruoti savo inžinerijos žinias ir fizinius bei protinius gabumus, reikalingus simuliacinio lenktynininko darbui.
Po paskaitos vyko praktinis užsiėmimas aktyviausiems informatikos akademijos nariams. Gimnazistai turėjo galimybę išbandyti „debesų“ Cloud9 programavimo aplinką c9.io ir įsitikinti, kad programavimas skatina skaitmeninį mąstymą, moko spręsti problemas, mąstyti kritiškai ir analitiškai, taip pat skatina kūrybiškumą ir komandinį darbą.

 

1 4 6 11

 

Informacinių technologijų mokytoja Ingrida Kupčiūnienė

RENGINIŲ KALENDORIUS

Birželis 2018
Pr A T K P Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Dabar lankosi

Dabar svetainėje 166 svečiai (-ių) ir narių nėra

Skaitliukas

Lankytojai
1101
Straipsniai
1096
Nuorodos
3
Straipsnių peržiūrėjimai
10866007
http://1rxpills.com/