Naujienos
„STEAM triatlonas“
- Paskelbta: 2024 gegužės 07, antradienis, 10:34
Gimnazijoje įvyko pirmasis STEAM konkursas mokiniams. Anot šaunių renginio vedėjų antrokių Liepos ir Melitos, jis buvo smagus, turiningas, žaismingas ir pilnas naujų patirčių. Renginyje dalyvavo ne tik mūsų gimnazistai, bet ir 8-10 kl. mokiniai iš Vilniaus Simono Daukanto, Žirmūnų, Žiežmarių, Rumšiškių Antano Baranausko, Jonavos Senamiesčio gimnazijų, Palomenės, Kruonio, Žaslių pagrindinių mokyklų, Vaclovo Giržado progimnazijos. Konkurso dalyvius pasveikino gimnazijos direktorė Jolita Morkūnaitė, STEAM koordinatorius Stanislavas Bernikas. Mokytojams konkurso metu vyko nuotolinė paskaita ir edukacija apie odos panaudojimą, renginį vedė dailės mokytoja Andromeda Ostašenkovienė.
Komandose mokiniai iš skirtingų mokyklų susipažino, bendravo, dalyvavo triatlono rungtyse: protmūšyje, eksperimentinėje rungtyje ir loginėse varžytuvėse. Ištyrę maisto priedo E401 savybes, chemijos laboratorijoje pagamino konkurso logotipą iš spalvotų kalcio alginato rutuliukų. Protmūšyje, kurį paruošė ir vedė II KTU klasės gimnazistai Goda ir Benas, teko atsakyti į įvairius klausimus apie gamtos mokslus, įveikti klausimų apie Kaišiadorių rajoną turą.
Džiaugiamės, kad konkursą parėmė UAB „Gudobelė“, Kaišiadorių kultūros centras. Dėkojame IKTU klasės gimnazistui Justui Stoniui, kuris kiekvienam nugalėtojui pagamino po suvenyrą – atomo modelį. Konkurso užduotis ruošė matematikos, fizikos ir chemijos mokytojos. Konkurse talkino gausus būrys gimnazistų: vieni vertino eksperimentų užduotis, kiti rūpinosi konkurso dalyvių sutikimu, padengė užkandžių stalą. Nuoširdžiai dar kartą dėkojame visiems.
Matematikos ir gamtos mokslų mokytojai
„Kas aš esu?“
- Paskelbta: 2024 gegužės 02, ketvirtadienis, 12:27
Gimnazijoje pirmų klasių mokiniams vyko Kultūros paso edukacija „Kas aš esu?“ (emocinis intelektas). Ją vedė lektorius, poetas, tarpdisciplininių menų kūrėjas Julius Žėkas.
Emocinį intelektą galime apibrėžti kaip asmens emocinę brandą arba, kitaip tariant, gebėjimą atpažinti ir valdyti savo emocijas, tinkamai reaguoti į aplinkinių poelgius, suvokti jų emocijas, kurti ir palaikyti ilgalaikius santykius su kitais žmonėmis.
Emocinis intelektas itin svarbus mokykloje, asmeniniame gyvenime, santykiuose su aplinkiniais, todėl verta skirti daugiau dėmesio savęs pažinimui ir trokštamų savybių išsiugdymui.
Jau seniai žinoma, kad intelekto koeficientas neatspindi visų mūsų gebėjimų. Neretai teigiama, kad apie 80 proc. žmogaus sėkmės gyvenime lemia jo emocinis intelektas. Tačiau atlikti moksliniai tyrimai parodė, kad tarp intelekto ir emocinio intelekto egzistuoja tiesioginis ryšys: geresni mokymosi rezultatai dažniausiai susiję ir su aukštesniu emociniu intelektu.
Susitikimo metu ypač akcentuotos emocinio intelekto vystymui svarbios keturios kompetencijos: savęs suvokimas, kitų suvokimas, savęs valdymas ir santykių su kitais valdymas.
Gimnazijos psichologas Lionius Demjanovas
Finansinio raštingumo savaitė
- Paskelbta: 2024 gegužės 02, ketvirtadienis, 09:43
Finansinio raštingumo savaitė pavirto į visą mėnesį renginių apie finansus. Šį kartą pas mus svečiavosi Vaiva Sabaliauskaitė, kuri gimnaziją baigė prieš 15 metų, Vilniaus universitete studijavo ekonomiką, dirba savo svajonių darbovietėje - SEB banke. Vaiva atvyko papasakoti apie save, finansų valdymą. Ekonomistams rūpi žmonių pinigai, kaip padaryti, kad žmonės pinigų neprarastų, kad juos taupytų ir santaupos didėtų. Vaiva kalbėjo ir apie savo karjeros vingius. Besimokydama mokykloje, svajodama apie ekonomikos studijas universitete, dirbdama banke, negalvojo, kad teks vadovauti grupei programuotojų, gilintis į jų darbo specifiką.
Vaivai padovanojome suvenyrų su gimnazijos simbolika, pakvietėme dalyvauti gimnazijos 100-mečio šventėje.
Ekonomikos mokytoja Rasa Suslavičienė,
karjeros koordinatorė Rita Marozienė