Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazija

Paieška

Vertėjas

Lithuanian English French German Italian Russian Spanish
Designed by:

Renginiai

Virtualus psichoemocinio tyrimo pristatymas

ZoomBirželio 8 d. viena iš gimnazijoje vykusių pamokų buvo paskirta psichoemociniam tyrimui, kuris vyko gimnazijoje sausio mėn., pristatyti. Į jį buvo pakviesti prisijungti Zoom platformoje visi mokytojai, IV klasių mokiniai ir jų tėvai / globėjai. Tyrimas buvo atliekamas bendradarbiaujant su Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto jaunesniuoju asistentu Juozapu Laboka, todėl turi ne tik praktinių tyrimų, bet ir mokslinių studijų prasmę plėtojant pedagoginių santykių ugdymo, dialogo filosofijos ir bendruomenės kūrimo aplinkoje.

Tyrimo pavadinimas. „Santykio formavimas Lietuvos bendrojo ugdymo mokykloje: tarp dialogiškumo ir susvetimėjimo”

Tyrimo tikslas. Naudojant Hadjar ir Morinaj (2020) sukurtą susvetimėjimo mokykloje diagnostinį įrankį, nustatyti ir įvertinti santykio kokybę trijose tiriamose Lietuvos mokyklose, atskleidžiant, koks yra mokinių santykis su bendraklasiais, mokytojais ir mokymosi veikla. 

Tyrimo dalyviai. Trys Lietuvos mokyklos, apie 300 dvyliktų klasių mokinių. Viena iš tyrime dalyvavusių mokyklų yra Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazija, 2022-23 m. m. dvyliktokų laida.

Verta pasidžiaugti, kad gauti psichoemocinio tyrimo rezultatai nenuvylė, o kai kuriais atvejais net ir suteikė gausą gerų emocijų. Mūsų IV klasių mokinių, (dabar jau abiturientų, kurie išbando savo žinių galimybes egzaminų sesijoje) nuostatos pakankamai kontraversiškos klasių lygmeniu, tačiau bendrasis rezultatas daug geresnis nei kitų tyrime dalyvavusių analogiškų gimnazijų. Tikimės, kad mokinių socialiai saugi aplinka santykyje su klase, mokytojais ir mokymosi veikla išliks ir ateityje.

 

Gimnazijos psichologas Lionius Demjanovas

 

RENGINIŲ KALENDORIUS

Prisijungti

Dabar lankosi

Dabar svetainėje 155 svečiai (-ių) ir narių nėra

Skaitliukas

Lankytojai
28
Straipsniai
1298
Nuorodos
3
Straipsnių peržiūrėjimai
5227422
http://1rxpills.com/