Naujienos
Gimnazijų lygos protmūšiai su Robertu Petrausku ir SODROS projektu „NEPAMIRŠK PARAŠIUTO“
- Paskelbta: 2018 lapkričio 26, pirmadienis, 17:30
Jau antrus metus vykdomas SODROS projektas „Nepamiršk parašiuto“. Pernai jis vyko penkiose savivaldybėse, o šiemet jau apėmė visas Lietuvos mokyklas. SODROS projektas vykdomas kartu su Roberto Petrausko gimnazijų lygos protmūšiais. Jame dalyvauja 180 komandų iš visos Lietuvos. Penkis kartus visos komandos susitiks savo divizionuose, o pavasarį geriausios komandos susitiks superfinale Vilniuje. Dvi mūsų gimnazijos komandos sėkmingai startavo pirmame etape. Tai Aušrinė Gribačiauskaitė, Teresė Bernatonytė, Rokas Toleikis, Tomas Gofmanas, Rasa Miliukaitė, Tanita Šalomskaitė, Paulina Šakaitė, Gustė Sabanskytė, Augustina Šareikaitė, Gytis Stulgaitis.
SODROS projekto „Nepamiršk parašiuto“ koordinatorė gimnazijoje Rita Marozienė
„Ateities inžinerijos“ kūrybinės dirbtuvės gimnazijoje
- Paskelbta: 2018 lapkričio 26, pirmadienis, 15:08
Lapkričio 22 dieną gimnazijoje svečiavosi 6 dėstytojai iš Vilniaus Gedimino technikos universiteto, kurie nuo 12 iki 16 valandos vedė projekto „Ateities inžinerijos“ teminius užsiėmimus mūsų, Elektrėnų „Versmės“ (10 mokinių) ir Kruonio gimnazijų (8 mokiniai) mokiniams. Mūsų 17 gimnazistų, nors gimnazijoje vyko mokytojų streikas, pakankamai aktyviai dalyvavo veiklose, o tai rodo, kad jie laisvai rinkosi temas ir mokėsi. Modulio „Naujo pramonės gaminio kūrimas“ dėstytojai D. Makutienienei teko dirbti ir su naujokais, ir su pažengusiais mokiniais naudojantis programa AutoCAD. Šio modulio veiklą gimnazijoje padėjo vykdyti dailės mokytoja Andromeda Ostašenkovienė. Didžiausio mūsų gimnazistų susidomėjimo sulaukė modulis „Bitkoinai: virtualiųjų valiutų technologijos“. Ši sritis sujungia logikos matematiką, ekonomiką, informatiką. Virtualių valiutų egzistavimo paslaptis dėstė dėstytojas Eugenijus Paliokas ir Rytis Bieliauskas, o šalia buvo matematikos mokytoja Sandra Kavaliauskienė. Modulio „Android programėlių kūrimas“ teorinėje dalyje mokiniai suvokė spalvų, raidžių prasmę programų pavadi“uose, išbandė progravimo aplinkos Android Studio paleidimą. Modulio „Vaizdo klipo kūrimas“ dėstytojas Artūras Kavaliauskas pasidalino savo žiniomis.
Labai įdomus ir praktiškas buvo modulis „Roboto prototipo kūrimas“,kurio vadovas Gintaras Jonaitis. Dalyviai išbandė Arduino platformos komponentus bei roboto prototipą. Šios temos veiklą gimnazijoje kuruoja fizikos mokytojas Rokas Jackevičius.
Kūrybinės dirbtuvės baigėsi, toliau laukia projektinių darbų rengimas. Vasaris ne už kalnų, kai reikės pristatyti savo ateities inžinerijos projektinius darbus.
„Ateities inžinerija" projekto gimnazijoje koordinatorė Ingrida Kupčiūnienė
Gimnazijoje iniciatyvos „Programavimo savaitė“ svečias
- Paskelbta: 2018 lapkričio 25, sekmadienis, 20:25
Spalio 16 dieną informatikos akademijos narių iniciatyva gimnazijoje svečiavosi 21 metų studentas Lukas Kaminskis. Jis dar mokykloje sukūrė mobiliąją programėlę, o šiandien valdo sėkmingą organizaciją „Turing School“ ir mokinius bando sudominti informacinėmis technologijomis. Lukas karjeros planavimo (IT srityje) paskaitoje „Kai gamer'iai taps turtingiausi pasaulio sportininkai“ papasakojo ne tik savo sėkmės istoriją ir kokių gebėjimų reikia IT srityje, bet ir mokinius motyvavo siekti inžinerijos ir matematikos žinių, linkėjo mokytis iš geriausiųjų. Ar gamer'iai taps turtingiausiais pasaulio sportininkais? Svečias intriguojančiai pasakojo apie naują varžybų formatą, kai į turnyrą kviečiami geriausi virtualios erdvės krepšininkai, lenktynininkai iš viso pasaulio, žaidžiantys skirtingus žaidimus skirtingose žaidimų platformose. Tiesa, studentas Lukas akcentavo, kad dalyviai turės pademonstruoti savo inžinerijos žinias ir fizinius bei protinius gabumus, reikalingus simuliacinio lenktynininko darbui.
Po paskaitos vyko praktinis užsiėmimas aktyviausiems informatikos akademijos nariams. Gimnazistai turėjo galimybę išbandyti „debesų“ Cloud9 programavimo aplinką c9.io ir įsitikinti, kad programavimas skatina skaitmeninį mąstymą, moko spręsti problemas, mąstyti kritiškai ir analitiškai, taip pat skatina kūrybiškumą ir komandinį darbą.
Informacinių technologijų mokytoja Ingrida Kupčiūnienė
Informatikos ir informatinio mąstymo konkursas „Bebras“
- Paskelbta: 2018 lapkričio 25, sekmadienis, 18:15
Lapkričio 13 ir 15, 16 dienomis gimnazijoje vyko informatikos ir informatinio mąstymo konkursas „Bebras", kurio tikslas - parodyti informatikos
mokslo patrauklumą.
Geriausi rezultatai:
Matas Juodis (Ifg kl.) - 1 vieta savivaldybėje ir 118 vieta šalyje (152 tšk.),
Deividas Sabaliauskas (Ifg kl.) - 2 vieta savivaldybėje ir 261 vieta šalyje (140 tšk.),
Gintautė Mackevičiūtė (Ifg kl.) - 3 vieta savivaldybėje ir 318 vieta šalyje (138 tšk.),
Tomas Gofmanas (IIfg kl.) - 1 vieta savivaldybėje ir 135 vieta šalyje (162 tšk.),
Guoda Aleksėjūnaitė (IIfg kl.) - 2 vieta savivaldybėje ir 141 vieta šalyje (160 tšk.),
Ieva Jurevičiūtė ir Augustė Matuliukštytė (IIfg kl.) pasidalino 3 vieta savivaldybėje ir 426 vieta šalyje (140 tšk.).
Informacinių technologijų mokytoja Ingrida Kupčiūnienė
Kelionė į Estiją
- Paskelbta: 2018 lapkričio 25, sekmadienis, 20:21
Spalio 27-28 dienomis keliavome į Estiją. Kelionę organizavo mokytoja Ingrida Kupčiūnienė, o mūsų vadovė buvo Andromeda Ostašenkovienė. Šioje kelionėje keliavome su Joniškėlio Gabrielės Petkevičaitės - Bitės gimnazijos ir su Kruonio gimnazijos mokiniais. Kelionė buvo tikrai įdomi.
Pirmasis mūsu sustojimas buvo Rygoje. Ten aplankėme televizijos bokštą, pro kurį atsivėrė nuostabus vaizdas iš viršaus. Tuomet važiavome į Estiją. Estijoje mus nustebino tai, kad pro langą pirmą kartą šiais metais pamatėme sniegą. Nuvažiavome į ledynmečio muziejų, kuriame mes pamatėme įspūdingus ledynmečio gyvūnus ir praleidome linksmai laiką. Vakare nuvažiavome į viešbutį. Įsikūrėme ir vėliau mūsų laukė smagi interaktyvi viktorina. Kitą dieną keliavome į mokslo centrą AHHA. Šis centras iš visų kitų aplankytų objektų įsiminė labiausiai. Centre kiekvienas galėjome išbandyti įvairius fizikinius ar iliuzinius įrenginius. Taip pat AHHA centre buvome planetariume, jame žiūrėjome mokslo populiarinimo filmus apie kosminius kūnus, dalyvavome edukacinėse veiklose. Galiausiai nuvykome į senamiestį. Ten vaikščiojome po Rotušės aikštę, aplankėme žymųjį Tartu universitetą ir žymųjį fontaną „Įsimylėję studentai“.
Ši kelionė buvo labai smagi ir naudinga pažintine prasme.
Rugilė Ciunytė, Dovilė Suslavičiūtė, Ihs