Verta perskaityti
Moksleivių moksliniai kultūros tyrimai
- Paskelbta: 2017 vasario 08, trečiadienis, 06:43
Informacijos centras-biblioteka gavo Lietuvos politikos instituto atliktą moksleivių mokslinių kuitūros tyrimų rezultatų medžiagą. Kviečiame susipažinti su tyrimų rezultatais.
Bibliotekininkės
Naujos knygos jaunimui
- Paskelbta: 2016 rugsėjo 02, penktadienis, 10:30
Populiaraus prancūzų rašytojo Laurent Gounelle knygas kritikai neretai lygina su Paolo Coelho romanais – ypač garsiuoju „Alchemiku“. Tai lengvai suprantamos knygos, kurias perskaitę žmonės pasijunta geriau.
Gounelle L. Dievas visada keliauja incognito: romanas.- Vilnius: Alma littera, 2016.- 360 p.
Alanas stovi Eifelio bokšto viršuje, pasiruošęs šokti žemyn, nes jam atrodo, kad gyvenimas neturi nei prasmės, nei tikslo. Tačiau staiga ant peties pajuntą kažkieno ranką – nepažįstamas senyvas vyras pasiryžęs sulaikyti jį nuo beprasmiško žingsnio. Nepažįstamasis pasiūlo Alanui sandorį: vaikinas gaus naują visavertį gyvenimą, jei vykdys gelbėtojo jam skirtas užduotis. Netrukus Alanas patenka į įvykių sūkurį, išgyvena naujus potyrius ir pasineria į paieškas gyvenimo prasmės, kurios iki šiol nematė...
Gounelle L. Diena, kai išmokau gyventi: romanas.- Vilnius: Alma littera, 2016.-216 p.
Romanas „Diena, kai išmokau gyventi“ - skatinantis pažinti save bei kitus ir ryžtis gyventi taip, kaip norime iš tikrųjų. Itin pozityvi knyga, kuri gali pastūmėti Jus į teigiamus pokyčius ir padeda tapti laimingesniems.
Tai nepaprasta istorija, parašyta remiantis filosofų ir geriausių šiuolaikinių psichologų bei mokslininkų įžvalgomis, paskatins susimąstyti apie gyvenimą, santykius su žmonėmis ir suteiks kasdienybei naujų spalvų.
Gero skaitymo!
Bibliotekininkės
Maloni dovana
- Paskelbta: 2016 gegužės 17, antradienis, 13:43
Informacijos centras-biblioteka pasipildė dar viena nauja knyga, kurią padovanojo mūsų mokyklos,1967 metų laidos, abiturientas Jonas Vaicekauskas. Šios knygos autorius - plačiai žinomas skulptorius, aktyvus parodų ir plenerų dalyvis.Jau keturis dešimtmečius menininkas įžvelgia akmens grožį, paryškina ir prakalbina savo darbais. Skulptoriaus tekstai traukia netikėta dokumentika, užburia šmaikščiu žodžiu ir lakonišku sakiniu, o santūrus griežtumas išduoda tvirtą vyrišką ranką. Autorius meistriškai subtiliai perteikia jausmus ir lūkesčius, iš atmintin įsirėusių prisiminimų traukia tikrus nutikimus ir herojus, kartkartėmis priversdamas šypsotis ar juoktis balsu, o prieš akis nejučiomis bėgantys vaizdingi pasakojimai atrodo tarsi gero filmo kadrai.
Bibliotekininkės
Įdomu skaityti
- Paskelbta: 2014 spalio 02, ketvirtadienis, 12:15
Goleman D. Visuomeninis intelektas: naujas mokslas apie žmonių santykius.- Vilnius: Presvika, 2009.- 484 p.
Šioje knygoje išvysime naują supratimą apie žmonių santykius. Tai susitelkimas ne į vieno žmogaus, kaip tyrimo objekto, psichologiją, bet į dviejų asmenų, siekiant atskleisti, kas vyksta jiems bendraujant. Šis abipusis poveikis daro galingą įtaką visą gyvenimą ir leidžia mums kurti vienas kitą, nes žmonės, su kuriais bendraujame, ilgainiui gali keisti mūsų mąstymą. Svarbiausias šios disciplinos teiginys yra toks: esame sukurti bendrauti.
Mckergow M., Jackson P.Z. Susitelkimas į sprendimus: kaip sudėtingose situacijose sukurti paprastus sprendimus?.- Kaunas, 2007.- 233 p.
Autoriai teigia, kad savo praktikoje ne kartą įsitikino, kad susitelkimas į sprendimus (o ne į problemas), į ateitį (o ne į praeitį) ir į sėkmę (o ne į tai kas nesiseka) – tai pozityvus ir pragmatiškas kelias į progresą.
Starr J. Saviugdos vadovas: asmeninio ugdymo pagrindai ir įgūdžiai.- Vilnius:Verslo žinios, 2011.- 355 p.
Nesvarbu, ar saviugda yra jums visiškai naujas dalykas, ar jau kurį laiką tai praktikuojate. Saviugdos vadove pateikiama informacija, priemonės ir technikos pakylės jūsų gebėjimą ugdyti į kitą lygmenį.
Naujienos bibliotekos lentynose
- Paskelbta: 2014 spalio 02, ketvirtadienis, 06:00
Mickūnas A. Mokykla, mokytojai, mokiniai.-Vilnius: Versus aureus, 2014.- 240 p.
Šioje knygoje autorius kalba apie vaisingą dialogą tarp mokytojų ir mokinių, asmens atsakomybę ir kultūrinimą, pavienio asmens ir bendruomenės ryšį, integralumą ir kalbą, lietuvių kalbos ir mitologijos santykį, mąstymą, pasaulio patyrimą ir daugelį aktualių šiandienos dalykų, kurie būtini mūsų mokyklai, mokytojams ir mokiniams.
Indrašienė V., Žibėnienė G. Pasiekimų vertinimas ir įsivertinimas: vadovėlis.- Vilnius: Mykolo Romerio universitetas, 2014.- 170 p.
Vadovėlis skirtas studentams plačiau susipažinti su pasiekimų ir pažangos vertinimo ypatumais, mokytis praktiškai taikyti vertinimo ir įsivertinimo metodus. Jis taip pat bus naudingas mokytojams ir kitiems švietimo sistemos darbuotojams, siekiantiems tobulinti ugdomąją veiklą. Aptariami vertinimo būdai ir tipai, trumpai pateikiami vertinimo ypatumai. Pristatomi įvairūs pasiekimų ir pažangos vertinimo bei įsivertinimo metodai ir strategijos.
Havard A. Dora lyderystė: asmenybės formavimo kelias.-Vilnius: Katalikų pasaulio leidiniai, 2014.- 208 p.
Dora lyderystė skirta tiems, kurie trokšta gyvenime turėti didelį tikslą.
Knygoje pristatomos svarbiausios žmogiškosios dorybės, kurios būtinos lyderiams. Aptariama, kaip lyderiai jas ugdo, parodo, kokią įtaką dorybės daro savirealizacijai.