Verta perskaityti
Vertinimas ir individuali pažanga
- Paskelbta: trečiadienis, 17 balandžio 2019
Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai skatinti: metodinė priemonė.- Vilnius: ŠAC, 2018.- 60 p.
Vienas iš esminių veiksnių, lemiančių mokinių mokymosi pasiekimus ir skatinančių mokinių motyvaciją, yra mokyklos pasiekimų vertinimo kultūra. Šalies mokyklų vertinimo duomenys rodo, kad šiuo metu susiformavusi pasiekimų vertinimo praktika mokyklose dar nepakankamai atliepia dabarties mokyklai keliamus uždavinius, todėl ieškoma būdų, kaip ją tobulinti. Kiekvieno mokinio pasiekimų ir pažangos vertinimo tradicijų ir praktikų sistemos kaita nėra tokia greita ir lengva, kaip norėtųsi – ji skatina mokytoją permąstyti savo veiklą klasėje, ieškoti sėkmingų metodų ir strategijų, padedančių veiksmingai teikti grįžtamąjį ryšį ir pagalbą.
Tikimasi, kad šis metodinis leidinys bus naudingas mūsų gimnazijos pedagogams.
Bibliotekos vedėja R.Tadarauskienė