Naujienos
Atranka STEAM koordinatoriaus pareigoms užimti
- Paskelbta: 2023 birželio 14, trečiadienis, 06:16
Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazija skelbia atranką STEAM koordinatoriaus pareigoms užimti nuo 2023 m. liepos 1 d.
Darbo sutartis – terminuota (2023 m. liepos 1 d. - 2025 m. birželio 30 d.).
Darbo krūvis – 0,75 etato.
Darbo užmokestis – 2046 Eur
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- Darbuotojas, einantis Koordinatoriaus pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą, pedagoginę psichologinę kvalifikaciją;
1.2. turėti ne trumpesnį kaip 5 metų darbo stažą švietimo įstaigoje arba turėti ne mažesnę kaip 5 metų švietimo organizavimo ir (ar) priežiūros patirtį, įgytą viešojo administravimo institucijoje arba švietimo pagalbos įstaigoje;
1.3. turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, Europos Sąjungos (toliau – ES) teisės aktais, reglamentuojančiais ES ir kitos finansinės paramos skyrimą̨ ir valdymą̨.
2. Darbuotojas privalo:
2.1. gerai mokėti valstybinę kalbą, sklandžiai dėstyti mintis (žodžiu ir raštu);
2.2. gebėti savarankiškai planuoti darbą;
2.3. mokėti dirbti kompiuteriu;
2.4. gebėti kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, jomis remiantis teikti pasiūlymus veiklai tobulinti;
2.5. išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos, saugojimo taisykles ir jomis vadovaujantis gebėti rengti, tvarkyti su Koordinatoriaus funkcijomis susijusius dokumentus, jų apskaitą, priimti ir siųsti informaciją;
2.6. išmanyti švietimo įstaigos darbo organizavimą ir valdymą, darbuotojų saugos ir sveikatos, darbo higienos bei apsaugos reikalavimus, organizacinės technikos ir kitų mokymo priemonių panaudojimo galimybes;
2.7. būti susipažinęs su vadybos teorijomis ir turėti vadybos žinių;
2.8. išmanyti šiuolaikinės pedagogikos, psichologijos pagrindus, gebėti juos taikyti savo veikloje;
2.9. suprasti demokratinės, teisinės ir atviros pilietinės, humanistinės visuomenės kūrimo bei veiklos principus, gebėti juos panaudoti savo vadybinėje veikloje;
2.10. būti pareigingas, tolerantiškas, mandagus, gebėti bendrauti, bendradarbiauti ir teikti konsultacijas;
2.11. gebėti kurti demokratiškus, savitarpio pagarba ir pagalba grindžiamus švietimo bendruomenės narių santykius.
3. Privalumai:
3.1. būti baigusiam švietimo vadybos studijas;
3.2. turėti ne mažesnę kaip 5 metų vadovavimo švietimo įstaigai patirtį;
3.3. turėti vadovavimo ugdymo pokyčio projektams patirtį.
Pateikiami dokumentai:
- Prašymas leisti dalyvauti atrankoje.
- Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija.
- Išsilavinimą ir kvalifikaciją patvirtinančių dokumentų kopijos.
- Gyvenimo aprašymas (CV).
- Trumpa STEAM srities analizė remiantis Kaišiadorių r. Tūkstantmečio mokyklų projekto Pažangos plano analizė (iki 2 puslapių apimties ).
- Buvusių darboviečių rekomendacijos (privalumas).
Dokumentai pateikiami:
Dokumentai pateikiami asmeniškai, adresu Gedimino g. 65, Kaišiadorys, raštinėje; siunčiami registruotu laišku arba elektroniniu paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. iki 2023 m. birželio 28 d. 17 val.
Dokumentų originalai pateikiami atrankos dieną ir sutikrinti grąžinami pretendentui.
Pretendentų atranka:
Pretendentai, atitinkantys kvalifikacinius reikalavimus, kviečiami į pokalbį 2023 m. birželio 30 d. apie pokalbio laiką informuojant el. paštu ir/arba telefonu.
Pretendentai apie priėmimo rezultatus informuojami po atrankos.
Telefonas pasiteiravimui 8 (65) 22 7638.
_________________________
Virtualus psichoemocinio tyrimo pristatymas
- Paskelbta: 2023 birželio 08, ketvirtadienis, 15:26
Birželio 8 d. viena iš gimnazijoje vykusių pamokų buvo paskirta psichoemociniam tyrimui, kuris vyko gimnazijoje sausio mėn., pristatyti. Į jį buvo pakviesti prisijungti Zoom platformoje visi mokytojai, IV klasių mokiniai ir jų tėvai / globėjai. Tyrimas buvo atliekamas bendradarbiaujant su Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto jaunesniuoju asistentu Juozapu Laboka, todėl turi ne tik praktinių tyrimų, bet ir mokslinių studijų prasmę plėtojant pedagoginių santykių ugdymo, dialogo filosofijos ir bendruomenės kūrimo aplinkoje.
Tyrimo pavadinimas. „Santykio formavimas Lietuvos bendrojo ugdymo mokykloje: tarp dialogiškumo ir susvetimėjimo”
Tyrimo tikslas. Naudojant Hadjar ir Morinaj (2020) sukurtą susvetimėjimo mokykloje diagnostinį įrankį, nustatyti ir įvertinti santykio kokybę trijose tiriamose Lietuvos mokyklose, atskleidžiant, koks yra mokinių santykis su bendraklasiais, mokytojais ir mokymosi veikla.
Tyrimo dalyviai. Trys Lietuvos mokyklos, apie 300 dvyliktų klasių mokinių. Viena iš tyrime dalyvavusių mokyklų yra Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazija, 2022-23 m. m. dvyliktokų laida.
Verta pasidžiaugti, kad gauti psichoemocinio tyrimo rezultatai nenuvylė, o kai kuriais atvejais net ir suteikė gausą gerų emocijų. Mūsų IV klasių mokinių, (dabar jau abiturientų, kurie išbando savo žinių galimybes egzaminų sesijoje) nuostatos pakankamai kontraversiškos klasių lygmeniu, tačiau bendrasis rezultatas daug geresnis nei kitų tyrime dalyvavusių analogiškų gimnazijų. Tikimės, kad mokinių socialiai saugi aplinka santykyje su klase, mokytojais ir mokymosi veikla išliks ir ateityje.
Gimnazijos psichologas Lionius Demjanovas
Savęs pažinimo, emocijų valdymo ir komandinio darbo mokymai gimnazistams
- Paskelbta: 2023 birželio 07, trečiadienis, 10:38
Gegužės 30 ir birželio 6 d. dienomis Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazijos IKTU ir IIfg klasių mokiniai dalyvavo „Savęs pažinimo, emocijų valdymo ir komandinio darbo“ mokymuose, kuriuos vedė VšĮ „Psichologinių idėjų namai“ lektorė Audronė Zdanevičienė. Šių veiklų tikslas – padėti jauniems žmonėms pažinti save, stiprinti komandiškumą ir savo emocinę sveikatą, formuluoti gyvenimo siekius. Užsiėmimų metu gimnazistai atliko įvairias užduotis, žaidė komandinius žaidimus, aktyviai įsitraukė į veiklas ir diskusijas. Dėkojame Kaišiadorių r. sav. visuomenės sveikatos biurui, dėl kurio gimnazistai turėjo galimybę dalyvauti šiuose užsiėmimuose.
VSS Inga Petrauskienė, socialinė pedagogė Daiva Janonienė
Netradicinė biologijos pamoka - fotosintezė
- Paskelbta: 2023 birželio 06, antradienis, 06:02
Gegužės 24 dieną III hs1 ir III hs2 klasės mokiniai kartu su biologijos mokytoja Rasa Pečiulionyte vyko į Kauno VII fortą. VII forte mokiniai turėjo įdomią bei linksmą pamoką „Fotosintezė“, kurią vedė jauna, linksma bei veikli studentė. Kauno VII fortas skelbia, kad mokslas gali būti įdomus. Tai nusprendė patikrinti ir mūsų gimnazijos mokiniai. Pamokos metu plačiau aptarėme fotosintezės reakcijas, jos naudą ir sąlygas, norint vykti šiam procesui. Mokiniai gautas žinias įtvirtino atlikdami bandymus. Norėdami atlikti bandymus, pirmiausia turėjome susipažinti su laboratorijos taisyklėmis. Bandymų metu galėjome dirbti kaip tikri mokslininkai, nes turėjome visas reikiamas priemones sklandžiam ir praktiškam darbui. Su laborantės, jaunosios studentės bei mokytojos pagalba pagaminome dumblius ir iš špinatų išskyrėme fotosintezei būtina pigmentą, chlorofilą, bei stebėjome, kaip vyksta fotosintezės reakcija. Šios pamokos metu mes sužinojome, prisiminėme ir įtvirtinome biologijos ir chemijos žinias, reikalingas gyvenime. Jaunieji mokslininkai pamokos metu nenuobodžiavo ir susikaupę atliko duotas užduotis, kurios įtraukė mokinius, norinčius pamatyti galutinį bandymo rezultatą. Laikas laboratorijoje neprailgo, nes kai yra įdomu, nėra kada nuobodžiauti. Mokiniai dėkojo biologijos mokytojai už naudingą informaciją ir galimybę pasijusti tikriems mokslininkams. Juk tokių pamokų metu mokiniai gauna daugiau įspūdžių ir patirties tolimesniam gyvenimui.
Dovilė Petkevičiūtė, III ft-hs