Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazija

Paieška

Vertėjas

Lithuanian English French German Italian Russian Spanish
Designed by:

Projektai

DIENA BE KUPRINĖS

 

Gegužės 25 dieną pirmą kartą mūsų gimnazijoje buvo suorganizuota „Diena be kuprinės". Šios dienos tikslas - panaudoti IKT, planšetinius kompiuterius bendradarbiavimui, personalizavimui ir aktyviam mokymuisi vienos dienos pamokose IIfg klasėje. Šią dieną 28 II fg klasės mokiniai į mokyklą nesinešė jokių vadovėlių, rašiklių ir sąsiuvinių. Pamokos vyko gimnazijos informaciniame centre-bibliotekoje, kur gimnazistai naudojo planšetinius kompiuterius Samsung". Idėjos pamokoms, programėlės, metodai yra parsivežtos iš tarptautinių mokytojų kursų ir įgyvendintos pagal gimnazijoje vykdomo Erasmus+ KA1 projektą Kūrybiškumo ir inovatyvumo ugdymas gimnazijos veikloje

Informacinių technologijų mokytoja, renginio koordinatorė Ingrida Kupčiūnienė

Pirmoji lietuvių kalbos pamoka, kurios metu išbandėme darbą su planšetėmis, praėjo pakankamai sklandžiai, grupelėmis atlikome paskirtus darbus ir kūrėme elektronines knygas apie rašytojus su programėle Book creator, mokiniai darbu buvo patenkinti, tik visiems pritrūko šiek tiek laiko. Matematikos pamokos metu taip pat pasiskirstę į nedideles grupeles su planšetėmis matematine programėlė Geogebra braižėme brėžinius ir sprendėme uždavinius. Ši pamoka ne visiems buvo smagi, braižyti brėžinius planšetėmis buvo šiek tiek sudėtinga, kiekvienai užduočiai prireikė daug laiko. Fizikos pamoka buvo labai įdomi ir smagi, nes susipažinome su kai kurių planetų dirbtiniais palydovais, juos su Spacecraft 3D programėle sumažintus net galėjome pamatyti ant mūsų pačių stalų. Chemijos pamoka vyko chemijos kabinete, bet taip pat dirbome su planšetėmis: kiekviena suolo pora gavo užduotį surasti informaciją apie organinius junginius naudojant skaitmenines mokymo priemones internetinėje svetainėje sodas.ugdome.lt. Surasta informacija pasidalinome su klasės draugais, o pamokos pabaigoje patikrinome žinias naudojant planšetus testavimo sistemos kahoot.it pagalba. Istorijos pamokos metu mokytojas taip pat naudojosi skaitmenine mokymo priemone iš Ugdymo sodo ir dėstė pamokos temą Tūkstantmečių sandūra ir Lietuva, o po mokytojo pasakojimo žinias apie nepriklausomos Lietuvos laikotarpį (1990–2013) pasauliniame kontekste įtvirtinome šios mokymo priemonės pagalba. Po kiekvienos pamokos rašėm įsivertinimą naudodami padlet.com ir QR kodų skaityklę i-nigma.

   Diena be kuprinės praėjo smagiai, tačiau jos pabaigoje didžiajai daliai mokinių ilgas darbas su planšetiniais kompiuteriais išvargino, bet išbandyti kitokį mokymosi būdą visada naudinga ir įdomu. Ateityje, manau, galima būtų mokiniams vesti tam tikras pamokas naudojantis planšetėmis, nes tai paverčia pamokas netradicinėmis ir įdomesnėmis, tačiau visą dieną dirbti tokiu būdu nėra lengva, o kai kuriuos dalykus atlikti nelabai patogu, be to, toks darbo pobūdis reikalauja daugiau laiko, nei trunka pamoka.

 Miglė Aleksiūnaitė, IIfg klasė

 Pasimokiusi visa dieną be knygų padariau išvadas, kad su vadovėliais ir sąsiuviniais viskas paprasčiau, mieliau rinkčiausi juos, nei planšetinį kompiuterį. Manau su planšetiniais kompiuteriais būtų įdomu dirbti tam tikromis temomis, bet ne visą dieną, ar tuo labiau visus metus. Žinoma, galbūt taip manau dėl to, kad esu dar nepratus prie tokio mokymo metodo, bet mano pirmas įspūdis toks.

Milda Kriaučiūnaitė, IIfg

  
CSS Gallery:
Could not find folder /var/www/clients/client1166/web1609/web/images/stories/cssgallery/Dienabekup/

 

 

RENGINIŲ KALENDORIUS

Prisijungti

Dabar lankosi

Dabar svetainėje 212 svečiai (-ių) ir narių nėra

Skaitliukas

Lankytojai
28
Straipsniai
1317
Nuorodos
3
Straipsnių peržiūrėjimai
5309914
http://1rxpills.com/