Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazija

Designed by:

Pasiekimai

Kelionė į Estiją

Spalio 27-28 dienomis keliavome į Estiją. Kelionę organizavo mokytoja Ingrida Kupčiūnienė, o mūsų vadovė buvo Andromeda Ostašenkovienė. Šioje kelionėje keliavome su Joniškėlio Gabrielės Petkevičaitės - Bitės gimnazijos ir su Kruonio gimnazijos mokiniais. Kelionė buvo tikrai įdomi.

Pirmasis mūsu sustojimas buvo Rygoje. Ten aplankėme televizijos bokštą, pro kurį atsivėrė nuostabus vaizdas iš viršaus. Tuomet važiavome į Estiją. Estijoje mus nustebino tai, kad pro langą pirmą kartą šiais metais pamatėme sniegą. Nuvažiavome į ledynmečio muziejų, kuriame mes pamatėme įspūdingus ledynmečio gyvūnus ir praleidome linksmai laiką. Vakare nuvažiavome į viešbutį. Įsikūrėme ir vėliau mūsų laukė smagi interaktyvi viktorina. Kitą dieną keliavome į mokslo centrą AHHA. Šis centras iš visų kitų aplankytų objektų įsiminė labiausiai. Centre kiekvienas galėjome išbandyti įvairius fizikinius ar iliuzinius įrenginius. Taip pat AHHA centre buvome planetariume, jame žiūrėjome mokslo populiarinimo filmus apie kosminius kūnus, dalyvavome edukacinėse veiklose. Galiausiai nuvykome į senamiestį. Ten vaikščiojome po Rotušės aikštę, aplankėme žymųjį Tartu universitetą ir žymųjį fontaną „Įsimylėję studentai“.

Ši kelionė buvo labai smagi ir naudinga pažintine prasme.