Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazija

Designed by:

Administracinė informacija

Kelionė į Nidą

Birželio 15-17 dienomis mes, devintokai, vykome į Nidą. Visi kartu aplankėme nepaprasto grožio Nidos kopas ir paslaptingą Raganų kalną Juodkrantėje. Vakare drauge gaminome vakarienę, o po to ėjome prie jūros palydėti saulės. Antrą dieną mūsų laukė iššūkis: žygis iš Pervalkos į Nidą. Gėrėjomės nuostabiu Kuršių nerijos kraštovaizdžiu, architektūra, kuri yra įtraukta į kultūros paveldo sąrašą. Žygio metu pamatytas grožis užbūrė visus. Į nakvynės vietą grįžome pavargę, bet svarbiausia, kad laimingi! Paskutinę dieną keliavome į Jūrų muziejų. Jame mūsų laukė net dvi Kultūros paso edukacijos. Daug sužinojome apie Baltijos jūros ruonius, jų išlikimo problemas, taip pat Trispalvės, puošusios pirmąjį Lietuvos karinį laivą „Prezidentas Smetona“, istoriją. Klaipėdoje paslaptingas, įdomias istorijas mums pasakojo gidas apie laivus, uostamiesčio istoriją, piliakalnį ir jo pilį bei skulptūras, puošiančias senamiestį. Po pietų išsiruošėme į namus, į gimtuosius Kaišiadoris. Sugrįžome pilni neišdildomų įspūdžių, geros nuotaikos ir užmezdę naujų draugysčių!

Dėkojame mūsų kuratorei Jūratei Montrimienei už nepaprastą kelionę!