Verta perskaityti
Geriausias latvių romanas
- Paskelbta: 2019 gegužės 31, penktadienis, 10:57
Ikstena N. Motinos pienas.- Vilnius: Tyto alba, 2019.- 190 p.
Jautrus, sukrečiančiai atviras ir nepaprastai įtaigus romanas – tai pasakojimas apie tris moterų kartas sovietinėje Latvijoje, apie titaniškas pastangas išlikti savimi po kolektyviniu Sovietų valdžios presu. Tai moterų romanas: vyrai čia tik šmėkšteli, palikdami blankų pėdsaką.
Viskas – apie meilę, nemeilę ir instinktą gyventi.
Rekomendacijos visiems
- Paskelbta: 2019 gegužės 16, ketvirtadienis, 11:44
Reagavimo į patyčias mokykloje rekomendacijos.- Vilnius, 2019.- 53 p.
Šis leidinys skirtas:
- pedagogams, kaip atpažinti patyčias ir tinkamai reaguoti į jas;
- mokinių tėvams ir globėjams, kurių vaikai susiduria su patyčiomis: skriaudžia kitus, patiria arba tiesiog stebi patyčias;
- patiems vaikams, kad sužinotų kas yra užgaulus elgesys, o kas – patyčios.
Bibliotekininkės
Nauja psichologinė literatūra mūsų bibliotekoje
- Paskelbta: 2019 gegužės 16, ketvirtadienis, 11:35
Stone D., Heen S. Grįžtamasis ryšys.- Vilnius: Alma litera, 2018.- 397 p.
Grįžtamasis ryšys neišvengiamas. Nuolat girdime patarimus, kaip efektyviau dirbti, kaip palaikyti ilgalaikius santykius, kaip reikėtų keisti aprangos stilių ar tinkamai auginti ir auklėti vaikus. Žinome, kad norint tobulėti darbe ar palaikyti sveikus asmeninius santykius, grįžtamasis ryšys būtinas, tačiau dažnai nenutuokiame, kaip reaguoti į aplinkinių išsakytas mintis.
Skaitykite ir įgykite žinių, padėsiančių suvokti ir tinkamai panaudoti apie save gaunamą informaciją, išmokite tinkamai išsakyti savo nuomonę tiek darbe, tiek asmeniniuose santykiuose, priimkite grįžtamąjį ryšį kaip naudingą pamoką, padėsiančią judėti į priekį.
Csikszentmihalyi M. Srautas: optimali išgyvenimo psichologija.- UAB „Tobulėjimo projektai“, 2016.- 320 p.
Šioje knygoje apibendrinami ir plačiajai auditorijai pristatomi dešimtmečius trukę teigiamų žmogaus išgyvenimų – džiaugsmo, kūrybiškumo ir gyvenimo pilnatvės būsenos, kurią vadinu srautu – tyrimai.
Goulston M. Tiesiog klausykitės: veiksmingi patarimai ir metodai, kaip išklausyti, suprasti ir bendrauti.- Vilnius: Alma litera, 2017.- 319 p.
„Visiems norintiems pagerinti tarpusavio santykius namuose, darbe ar pasaulyje, „Tiesiog klausykitės“ yra privaloma perskaityti knyga.“
Bibliotekininkės
Ruošiuosi istorijos egzaminui
- Paskelbta: 2019 gegužės 08, trečiadienis, 13:03
Tamošaitis M. Ruošiuosi istorijos egzaminui: konspektas abiturientui.- Vilnius: Baltos lankos, 2019.- 253 p.
Puiki priemonė pasikartoti istorijos kursą. Leidinį parengė istorijos valstybinio egzamino užduočių vertintojas, mokytojas ekspertas dr. Mindaugas Tamošaitis.
Konspekte apžvelgiami svarbiausi Europos ir Lietuvos istorijos įvykiai bei procesai nuo viduramžių iki šių dienų. Prisiminsite pagrindines istorijos sąvokas ir jų apibrėžtis, taip pat faktus apie egzamino programoje išskirtas istorines asmenybes. Tai padaryti pagelbės ir gausiai pateikiamos schemos, iliustracijos bei žemėlapiai. Autorius patars, kaip atpažinti kontūrinius žemėlapius ir juos papildyti, o atlikdami testus galėsite pasitikrinti įgytas žinias.
Tamošaitis M. Ruošiuosi istorijos egzaminui: praktinės užduotys ir atsakymai. 11 klasė.- Vilnius: Baltos lankos, 2019.- 171 p.
Leidinys skirtas savarankiškai pasitikrinti istorijos žinias ir gebėjimus ne tik mokiniams, ketinantiems laikyti istorijos egzaminą, bet ir visiems, norintiems gerai išmanyti dalyką. Šioje pagalbinėje mokymo priemonėje rasite:
- galimybę greitai pasitikrinti žinias;
- užduotis, parengtas pagal valstybinio istorijos egzamino programą;
- atsakymus, kad žinotumėte, ar teisingai sprendžiate įvairaus pobūdžio užduotis;
- problemoms spręsti skirtas užduotis, pateiktas kiekvieno skyriaus pabaigoje;
- šaltinių kompleksines užduotis;
- diferencijuotas A ir B lygio testo užduotis.
Tamošaitis M. Ruošiuosi istorijos egzaminui: praktinės užduotys ir atsakymai. 12 klasė.- Vilnius: Baltos lankos, 2019.- 171 p.
Leidinyje: darbas su šaltiniais, problemoms spręsti skirtos užduotys, teminės kompleksinės užduotys, testai. Diferencijuotos testo užduotys: vieno testo 20 užduočių yra B lygio, 5 užduotys – A lygio.
Informacijos centro-bibliotekos vedėja R.Tadarauskienė
Vertinimas ir individuali pažanga
- Paskelbta: 2019 balandžio 17, trečiadienis, 08:48
Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai skatinti: metodinė priemonė.- Vilnius: ŠAC, 2018.- 60 p.
Vienas iš esminių veiksnių, lemiančių mokinių mokymosi pasiekimus ir skatinančių mokinių motyvaciją, yra mokyklos pasiekimų vertinimo kultūra. Šalies mokyklų vertinimo duomenys rodo, kad šiuo metu susiformavusi pasiekimų vertinimo praktika mokyklose dar nepakankamai atliepia dabarties mokyklai keliamus uždavinius, todėl ieškoma būdų, kaip ją tobulinti. Kiekvieno mokinio pasiekimų ir pažangos vertinimo tradicijų ir praktikų sistemos kaita nėra tokia greita ir lengva, kaip norėtųsi – ji skatina mokytoją permąstyti savo veiklą klasėje, ieškoti sėkmingų metodų ir strategijų, padedančių veiksmingai teikti grįžtamąjį ryšį ir pagalbą.
Tikimasi, kad šis metodinis leidinys bus naudingas mūsų gimnazijos pedagogams.
Bibliotekos vedėja R.Tadarauskienė